Všem našim zákazníkům přejeme jen to nejlepší v roce 2025

Spustili jsme platební bránu  

Jak nakupovat?

Jak se registrovat?

  1. Svůj zákaznický účet vytvoříte prostřednictvím formuláře kliknutím na odkaz „Registrace“ v horní části stránky.
  2. Zvolte si uživatelské jméno a heslo a po vyplnění požadovaných údajů bude váš účet vytvořen
  3. E-mailem následně obdržíte potvrzení o vytvoření uživatelského účtu včetně souhrnu přihlašovacích informací
  4. Prostřednictvím těchto údajů se následně můžete přihlásit již jako registrovaný uživatel pod svým zákaznickým účtem

Zapomenuté heslo

  1. V případě, že zapomenete své heslo, využijte odkazu „Zapomenuté heslo“ v záhlaví stránky. Po zadání vašeho uživatelského jména a e-mailové adresy vám bude vygenerováno nové heslo, které můžete následně změnit v sekci „Můj profil“
  2. V případě, že jste zapoměli i užvivatelské jméno či e-mailovou adresu, kontaktujte eshop cool coffee prostřednictvím e-mailu na adrese obchod@cool-coffee.cz. Přihlašovací údaje vám budou zaslány na vaši e-mailovou adresu.

Katalog zboží a dostupnost

  1. Požadované zboží naleznete buďto prohlížením katalogu nebo hledáním
  2. Jednotlivé kategorie produktů v katalogu jsou zobrazeny v obsahovém menu v levé části stránky. Po kliknutí na název kategorie se zobrazí výpis všech produktů v dané kategorii; tento výpis je možné dále omezit na produkty vybrané značky kliknutím na logo výrobce v záhlaví stránky
  3. Hledání je vhodné použít především tehdy, znáte-li alespoň přibližně název konkrétního zboží.
  4. Po kliknutí na vybraný produkt se zobrazí Karta produktu s výpisem jednotlivých položek zboží; všechny zde zobrazené položky jsou aktuálně skladem a ihned k dispozici.
  5. Jednotlivé položky obsahují veškeré potřebné informace pro správný výběr.

Cena zboží a slevy

  1. Veškeré ceny, uvedené v e-shopu, jsou ceny s DPH
  2. Z těchto cen poskytujeme koncovým zákazníkům-spotřebitelům individuální slevy, založené na dosaženém obratu.
  3. Zákazník může také získat slevu na základě bonusového kódu, získaného prostřednictvím reklamní inzerce v tisku nebo dalších médiích
  4. Na ty položky zboží, které jsou v katalogu označeny jako AKCE nebo VÝPRODEJ, se již další slevy nevztahují.
  5. Registrovaní zákazníci vždy zjistí aktuální výši slevy po přihlášení v sekci „Můj profil“

Nákupní košík a objednání

  1. Zboží lze přidat do košíku pomocí tlačítka „Přidat do košíku“, umístěného v řádku položky
  2. Počet kusů k objednání lze upravit zadáním v řádku položky v košíku
  3. Pokud je objednaný počet kusů vyšší, než aktuální skladové zásoby, je na to zákazník při objednání upozorněn s tím, že e-shop automaticky upraví počet položek na dostupné množství.
  4. Pokud zákazník objedná vyšší počet kusů zboží, než je ten aktuálně dostupný, e-shop tuto objednávku přijme s tím, že dostupnost jednotlivých kusů je jednoznačně uvedena v následném e-mailovém potvrzení přijetí objednávky
  5. Zboží nad rámec aktuální skladové dostupnosti je řešeno dodávkou na objednávku s tím, že termín dodání je potvrzen zákazníkovi telefonicky nebo e-mailem

Expedice a doprava

  1. Veškeré zboží, které je v okamžiku objednání skladem, je standardně expedováno příští pracovní den od objednání. 
  2. Eshop cool coffee si vyhrazuje právo na prodloužení expediční lhůty v případě, že se vyskytnou nepředvídatelné události. O případné delší expediční lhůtě bude zákazník neprodleně informován e-mailem nebo telefonicky.
  3. Zboží, které není skladem lze dodat dodat na objednávku s tím, že termín expedice je zákazníkovi sdělen telefonicky nebo e-mailem.
  4. Zákazníkům jsou k dispozici způsoby převzetí zboží dle podmínek v sekci "Doprava a platba"